vineri, 1 ianuarie 2010

2010

A trecut si acest an... dragut. Sincer a fost un an de toata "frumusetea" a inceput prost a continuat si mai prost. Inceputul anului 2009 ma prins traind o minciuna toate bune si frumoase , actori buni ce sa zic.

Prin vara am reusit sa pun piciorul in prag si oricat de greu a fost am inceput de la zero.

Nu stii nici o data de unde sare iepurele asta este adevarul , dar ca orice vis frumos totul se termina o data si o data. Nu este cazul meu. visul meu a fost frumos a sarit pe neasteptate in cosmar si a revenit la acel vis mai frumos si mai serios.

De fapt 2009 a inceput sa ofere ceva satisfacator doar prin toamna cand in ciuda ghinionului de pana atunci lucrurile au luat o intorsatura buna.

Acest final de an desi fara zapada de sarbatori fara frigul care te obliga sa stai la caldura fie ea o teracota fie ea sufleteasca a fost chiar reusit. Am avut 2 din cele cateva lucruri mici de care am nevoie. Mici... dar MARI pentru mine.

Este ora 10 , 1 ianuarie 2010 sper ca lucrurile sa mearga macar la fel de bine precum au mers in vacanta asta. A meritat sa am un an de rahat! Daca asta a fost rasplata chiar a meritat.

Ce sa va urez in noul an? Nu voi fi ca si restul pe lana uralele obisnuite va voi da un sfat. Din cand in cand comunicati cu persoanele apropiate si spuneti ce aveti pe suflet de bine sau de rau ... nici nu stiti cat de mult inseana asta pentru cineva!

Veverele se retrage. Licoare de 48 de grade il asteapta... nu e mult dar e tare. Dar inainte le multumeste celor putini dar mari. Si mai ales celei.

PS: Ne lasam de fumat la ce preturi au tigarile mai nou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu