sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Versuri? Acum inteleg....


George... imi amintesc cum se exprima prin versurile altora cand nu avea taria sa o faca singur...

Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I'd stare too long
I'd probably break down and cry
(Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine)

She was a fast machine
She kept her motor clean
She was the best damn woman I had ever seen
(AC/DC - You Shook Me All Night Long)

Oh when I look back now
That summer seemed to last forever
And if I had the choice
Yeah - I'd always wanna be there
Those were the best days of my life
(Bryan Adams - Summer Of '69)


As putea continua la nesfarsit... Dar ce rost ar avea? Tot singur voi fi dimineata ... Oricum dupa parerea mea un om are nevoie de mai multe elemente sa functioneze la performanta maxima! Prieteni,o persoana iubita , familia , o cariera , bani , respect etc.

Vorba lui George eu am ramas cu una si va multumesc ca ma suportati , eu nu stiu daca as fi avut taria sa rezist.

O chestie ciudata... toti ascultam piese de dragoste ca X a plecat si Y sufera si suntem satui de ele dar cand ajungi sa le intelegi cu adevarat nu te saturi ajungi sa le si urasti!

Realizez ca nu sunt prea bun in a pune sentimente "pe foaie" dar din pacate muza mea a disparut din peisaj. Din acel moment am inceput sa renunt la tot ce insemna pentru mine ceva... TOT aproape(o singura exceptie ... 2 chiar prietenii si viciile)


Si da in special pentru un amic tobosar George este... Tu , Eu , Toti mai mult sau mau putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu